Ihanaa ja parast oli viikonloppu nooran kaa !
Ekana, perjantaina niin kun Noora tuli niin hengattiin meillä ja sit mentiin ulos ja hengattiin varmaa tunti kuplal :o ku noora nii tyksii tosta futiksesta^^
 
Sit kun tultiin meille takasin nii oltiin ihan jäässä -.-  syötiin suklaa muffinssei :D ja mä valitin :D:D XDD (perusjnejnejne!)
Ja  arvatkaa mitä ! Noora tuntee kaikki siskonmakkara lajit !
Oikeesti jotku on  tasapaksuja ja jotku muhkuraisii ja  jotku kapeenee loppuakohti, jotku on  amazonei !!
Sitte lauantaina pistin mun broidin lätkä paidan päälle  ja siinä luki perseessä SUOMI sillee kivasti ja noora tykkäs siit ja  pistin sen sitte päälle :D (kuvii tulos) Lauantain  mentii puistolaa käppäilee (ku menin Nooralle sillo yöks) mut se meni siihe et hengailtii nooran koulun sisätilois ku siel oli niin kylmä. Illalla  katottiin putousta että imekää parsaa <3 sitten piirrettiin niin mä piirsin sellaset yhen joka oli vangittu ja se oli ihan et OMG! ja yhen ihanan vampyyrin ja sit ronin ja hermionen sillailla söpösti aww<3 ja noora piirs sellasen siistin ennustAjan se on ihana!

Sunnuntai oltii heurekas oli ihan sairaan hauskaa! <3 pian uudestaan!<33333
 
ps. noora is my bff.
pps. tein sille ihanan taitoluistelu nutturan ja mä olin oikeesti prinsessa !