Hmm... Eilen olin kyllä koulussa, ei kpovin ihmeellinen päivä.  Aamulla oli kuvista ja  onnistuin  pilata lopullisesti sarjakuvani.  Ei se mitään, uuden srjakuvan luonnos on valmiina enään vain isolle paperille lyijärillä ja sen jälkeen puhtaaksi tussiterällä. Koulussa on india ink- nimistä tussia , jonka huono puoli on se, että se kuivuu hyvin hitaasti...

Lisäksi olin kaverini Ritan kanssa illalla ja tuli juotua cokista

 

 

Tänään taas olen kipeenä, ei ois eilen kannattanu mennä kouluun, ni tänään oisin siellä. Menee kaks hyvää tuntia musiikkia sivusuun. Sekä tanssi.  Aaarrggh .    Ehkä selviän tästä jotenkin. Nytkin dataan ja katson the voicea

 

 siinä ollan minä ja rita <3 minä olen tuo laalaa (keltanen paita)

 

 

ehkä vielä kirjotan tänään jos muistan (;

 

 

kiitos ! ^^

 

¨~ Emily